Lunch

Hemma nu en stund för att käka lunch. Det är det bästa med att det är så nära, att man kan gå hem. Här är det precis som på silja bara 45 minuters lunch. När jag var på silja var det lite svårt att hinna hem och käka i lugn och ro. Men nu tar det ca 1 min hit och 1 min tillbaka så det är nästan samma som att käka på plats.

Än så länge går det bra för mig. Men det kan bero på att jag inte gjort så mycket ännu. Tar mest in alla intryck och lär mig alla regler och rutiner. Har även fått en hög med instrumet att träna på i rummet där jag är mest. Så det går sakta men säkert frammåt. Alla som jobbar där är mycket trevliga och välkomnande så det är också kul.

Och ikväll ska jag äntligen få gå och boxas igen. Det är 4 veckor sen jag sist var där så jag har fått längta ihjäl mig nästan. Tyvärr är Jenny sjuk så jag får se om jag måste gå dit själv eller om jag kan lurar med mig någon. *Host* fresan?*host* ;) Ser att badhuset har motionssimmning ikväll också så om jag bara får med mig Sara så skulle det passa perfekt efter boxningen. Hoppas!

Nå nu ska jag sitta vid tv:n ett tag innan jag beger mig tillbaka.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0