Kom på fika

Nu har jag just kommit hem från happis. Måste säga att det är perfekt att åka dit på helgen och bara strosa i nån timme, käka på ikea och sen åka hem. Köpte en godispåse till linus på candy world. Det är ju ändå alla hjärtans dag och han gillar godis, så varför inte?! ;)

Fick köpt mig 2 par skor också. Det var bra eftersom det var det som var målet med resan. Här är de skorna jag valde mellan.

Det blev de längst till vänster och dom i mitten som fick följa med hem.

 

Sen när jag var och handlade mat, köpte jag mig själv en bok som jag nu ska lägga mig i badet och läsa. Och när linus kommer från jobbet ska vi göra grillade kryddköttfärsbiffar med egen tzatsiki och ungnsgrönsaker. Vissa har det bra!

Ska baka en kaka till linus i min hjärtbakform också dagen till ära. Blir en ganska stor kaka, så alla som vill känna sig älskad av mig eller bara är sugen på fika är välkomna kring 21-22 tiden :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan man få receptet på kryddköttfärsbiffarna? Samuel har ju en likadan grill så vi blev sugna att testa nån dag :)



Puss

2010-02-15 @ 15:28:36
URL: http://linneasidenmark.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0