Feeling good

Gud så skönt! Jag har oroat mig helt i onödan. Trots mitt nästan 2 månaders uppehåll hade jag nästan inte tappat nått i vare sig fart eller ork. Och mina nya skor kändes som om dom var gamla ingådda godingar, inte ens nära skavsår. Fick springa första 15 min på lite lägre tempo än jag brukar men sen kunde jag öka på till min vanliga fart. Sprang i ca 35 min, men kände att jag hade mycket kvar att ge när jag slutade. Väldigt skönt att känna så för då blir det inte lika tungt när jag ska tillbaka nästa gång.

Det enda jobbiga med detta träningspass var de 1000kr som jag la ut på gymkortet. Men det har jag förhoppningsvis tjänat ihop snabbt. Linneas jobb ska flytta så att det kommer ligga jättenära gymmet och det är perfa för mitt jobb ligger också ganske nära så då kan vi gymma direkt efter jobbet. Så bra!! 

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är super trött. Killarna sitter och ser fotboll och lär bli uppe ett tag till.
God natt sverige!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0