Varför?

Varför är det så, att när nån i ett hyreshus ska göra om hemma så gör dom det helst mellan kl 08.30-10.00? Vad är det som gör det så svårt att vänta innan man börjar om man ändå bara ska hålla på ca 2 h? För det var så både där vi bodde tidigare och här. Så fort nån gör om eller behöver borra gör dom det så tidigt som möjligt på morgonen. Sen slutar som väsnas kring 10 tiden för då är dom klara. Kan man då inte vänta till kl 10 och hålla på till 12 och sen vara nöjd. Det skulle reta mig myyyycket mindre, kanske t.o.m. att jag inte skulle bry mig alls.

Märks det att jag hade tänkt ta mig en sovmorgon idag?! Märks det att jag vart lite störd när jag låg och sov? Märks det att jag till slut gav upp och klev upp ur sängen för att sedan inte höra ens ett enda lite slag med hammaren igen? Om inte så är det prick så det var.

Älskar lediga dagar då man vaknar på fel sida. Då vet man att man har en heeel dag av 'fun' framför sig. För som man säger.. En olycka kommer sällan ensam.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0