update

Har fått order från många håll att det är dags att uppdatera nu. Så då får jag la göra det då ;) Vad har hänt sen sist? Jag kan börja med helgen.

På söndagen åkte jag och Sofie till Luleå för shopping och för att hämta Olof och Tommy. Hade mycket trevligt som vanligt när man är med Sofie. Blir alltid många skratt när vi är med varandra. Kom hem ett par skor och ett par örhängen rikare.

På måndag hade jag min sista praktikdag för denna gången. Hände egentligen inte nått ovanligt den dagen så det var samma gamla vanliga sysslor. Eller förresten, jag fick spola en tand åt Sofie. Tandköttet på en tand längst bak i hennes mun var svullet så vi spolade med saltlösning för att få bort bakterierna. Då helt plötsligt lossnade värsta skräpbiten som fastnat där under. Haha var tillfredställande att veta att man löst hennes problem. Kan tänka att det kommer vara samma sen när man har riktiga patienter och får peta bort tandsten m.m. Jaja nog tjatat om det. På kvällen sen bjöd Sofie på fika hemma hos sig för de andra på jobbet så de skulle få se hennes lägenhet. Då fick jag hjälpa till att vara inkastare då dörren gick i lås hela tiden. Hade en riktigt trevlig och mysig kväll där. Är kul att träffas på fritiden och under lite andra omständigheter än på jobbet alltid.

Kommer inte ihåg nu vad jag gjorde på tisdag så det skiter vi i då. Kan ju inte ha vart nått jätte ovanligt iaf. :P
Igår åkte jag och Linus till Luleå för att hämta hans bror David. Jag köpte inget men Linus köpte en väst och en skjorta på H&M. Käkade lunch med mamma på Olivers. Bästa restaurangen i Luleå om jag får bestämma. Prefekt för killar då det är buffé, rejäl husmanskost, stor (och gooood!) salladsbuffé och alltid paj till efterrätt. Verkligen värt pengarna.

Sen på kvällen igår hade Sofie inflyttningsfest och födelsedags kalas. Var trevligt där. Visste vem alla var men kände egentligen bara två och det var Sofie och Lina. Och det är ju aldrig fel att snacka med lite nytt folk. Mitt vad det är hittar man nån man gillar :) Sen bar det av ut på hotellet för Hemvändarfest. Hotellet bjöd på kaffe i kön då det var svinigt kallt ute. Bra och kul grej tycker jag. Var där till kanske ett då jag sen vart less på alla som trängdes och skrek. Hade bara druckit 3 drinkar på hela kvällen så jag var i stort sett nykter hela tiden. Och då är det INTE så kul att gå ut, haha. Men träffade mycket folk så det var la ok.

PUUUUUH! Om ni orkade läsa allt det där förtjänar ni en medalj! ;) Men nu vet ni iaf vad jag gjort de senaste dagarna.

Så här kan ni tänka er att jag sett ut när jag skrivit detta inlägg. Detta är nämligen min bästa berättar min.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0