Hemmakväll

Ikväll blir det en hemmakväll för mig. Ett gäng från klassen skulle samlas hemma hos nån och käka pizza dricka vin och kanske gå ut sen. Hade vart skoj men jag orkar inte. Igår spenderade jag hela kvällen hemma hos Theresia med bl.a idolmys. Kom inte hem förrens 01.30 så ikväll känner jag för att vara hemma.

Limpa är på sittning. Som vanligt höll jag på att säga, men det är inte så vanligt egentligen. Temat var Julfin och jag tycker han lyckades bra. Köpte ny skjorta på MQ förra helgen som han inviger idag. Köpte en svart fluga också som han tänkte ha idag men tydligen var det inte dags att inviga den riktigt ännu. Och slips är inte fy skam det heller så det fick duga fint för idag.

Nu ska jag göra mig en nachotallrik och sen lägga mig i sängen och läsa.

Mössan är på för att han var på väg och gå när jag kom på att jag ville ta en bild :P


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0