God morgon

Har kört en tvådagars i helgen, alltså ut både lördag och söndag. Haha hör inte till vanligheterna kanske då jag helst inte går ut alls :P Men ibland måste måste man ju testa nått nytt, så jag och Linnea köpte förköp till 'Hott' för två dagar.

På lördag hade vi tjej/glögg/vinkväll i Sangis hos Linnea. Vi avhandlade många intressanta ämnen under kvällen innan vi drog in till stan för att svänga våra lurviga. Jag, Jenny, Samuel och Johan dansade i stort sett hela kvällen. Har fortfarande lite tränigsvärk, men det var det värt.

Igår var vi också i sangis men då var det ett 'mixed' party så det var både tjejer och killar. Var en av de roligaste kvällarna på länge. Samuels sangisgäng är verkligen ett trevligt sällskap. Och när man slår ihop det med Linneas pålänggäng blir det mycket skoj. Dansade inte lika mycket igår utan minglade mest runt innan jag sen drog hem.

Idag ska jag och Limpa till IKEA hade vi tänkt oss men vi får se om vi orkar. Annars drar jag med mamma in till stan för lite shopping.

Ljuset i detta rummet är så smickrande!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0