boxning

Dagen idag har jag haft fullt upp. Började med jobb fram till fyra. Sen skulle jag och fota en skoluppgift med Linnea kl fem. För att slippa hänga på stan en timme drog jag hem till Sofie och kollade hennes nya lagg. Den var väldigt fin. Blir mysigt för henne att bo där. Efter  Sofie alltså fota en timme, sen plattan i mattan hem till nyborg för middag och ett avsnitt The big bang theory. Kl 20.00 hade jag bokat in mig på ett ohh så efterlängtat boxningspass med Jenny. Det var HELT SJUKT UNDERBART! Måste få tummen ur när jag kommer tillbaka till Umeå och boka nått liknande på IKSU. Jag messade just till Linus att jag är lyrisk nu. Har sån energi av passet. Kul är bara förnamnet, och jobbigt så klart. Man hostar blod när man är där. Men det är så värt det. Älska!!!

Nu sitter jag och dricker ett glas färskpressad juice. Väntar på att elden jag just gjorde upp i kaminen ska ta sig så jag får varmvatten till en dusch. Älskar denna dagen!

Ska snart skriva om hur det gick på praktiken och visa före/efter bild på mitt hår.



Så gott med juice!


Kommentarer
Postat av: david

Härligt att höra, hoppas du får fler sådana här dagar!

2010-12-16 @ 07:33:05

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0