Trötter

Jag låste mig ute igår. Haha, fick åka med brorsan till nyborg för att hämta våran reserv nyckel så jag kom int hem förrens kl 19. Då var jag för trött för att laga mat eller blogga eller göra nått egentligen. Så jag satt vid tv:n ett tag sen duschade jag snabbt och efter det gick jag och la mig i sängen. Vi kollade nått avsnitt av modern family och sen somnade vi ganska tidigt.

En slö och mycket lugn kväll helt enkelt.

Ändå är jag trött som fasiken idag. Mina ögon är så där tunga som dom blir ibland, känner mig lite stressad över att jag inte kan få mig själv att piggna till ordentligt. Hur jag än försöker så faller ögonlocken ner. Att vi dessutom har 2 återbud nu direkt efter varandra gör inte saken bättre, inget att göra förrens efter rasten kl 10.  Sen är det flera på jobbet som känner sig lite krassliga och trötta så det kan vara nån sjuka på gång, och det bidrar ju också säkert. Inte kul.


Gammal bild


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0