Trötter

Nu ska jag precis gå och lägga mig. Tänkte bara uppdatera er om flytten lite.

Igår la vi in högsta växeln direkt från morgonen. Det som ska förvaras här i kalix tills vi flyttar till en egen lagg i december (hyr nu i andra hand) packades bort, rummen tömdes, släp hyrdes och kl 16 bar det av mot umeå. Vi kom fram kring kl 20-21 på kvällen till Kristina och Jonas som var snälla nog att låta oss sova där första natten. Mös med dom och såg på sagan om ringen tills det var läggdags.

Sen var det upp igen imorse kl 8 för då skulle Linus till skolan och jag, Jonas och Kristina till våran lägenhet för att bära in alla våra grejer. Detta tog max 40 min sen kunde jag åka hem mot kalix igen. Var tvungen att lämna tillbaka släpet innan kl 17. Så nu sitter jag alltså här i kalix hos mamma och pappa, nymasserad och nyduschadska som sagt gå och lägga mig. Hela dagen gick snabbt och smärtfritt.

Imon ska jag fixa lite i laggen så att den går snabbt att städa i helgen då vi ska fixa det sista innan besiktningen och ta med det sista till Umeå. Sen åker jag kring lunch mot Umeå igen för att hinna vara lite i min nya stad innan skolan börjar nästa vecka.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fräääääänt! :D Lycka till, ni lär trivas, Umeå är toktrevligt :)

2010-08-24 @ 14:49:05
URL: http://limepuff.se/jennialiskt

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0