Run for it

Har en bokad plats på Body pump nu kl 19.00. Men jag ska inte gå dit, har en låsning i ryggen som inte vill ge med sig. Har knäckt och stretchat nu i tre dagar men det släpper inte. Denna låsningen gör att jag har svårt att böja mig, det hugger till i ryggen så fort jag försöker. Så ett body pump pass är inte aktuellt idag. Men jag MÅSTE träna idag, är så sjukt träningssugen, så jag tänkte testa att springa en runda och se vad ryggen tycker om det. I värsta fall får jag väl gå på en prommis.

Sen ska jag till nyborg och säga hej då till Olof och Tommy. Deras plan till sthlm går när jag är på jobbet imon så jag hinner inte med det imon. Och då får man ju ta det idag då vah! Ska på önskemål av de båda herrarna ta med mina chokladmuffins. Kul att de gillades!

JAJA sluta skriv nu och spring istället. Mindre skriva mera träna!!!!

Hörs sen..

Adios..

Bye..

So long..

Hej då!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0