Home, sweet home

Är redan hemma. Eftersom det regnade lite vart kvällens aktiviteter inställda. Lite snopet då vi fått höra att om det regnar är vi inne och hittar på nått, men när fösarna kom sa dom bara 'Nää, vi tar det imorgon istället, om det är bra väder. Hej dååå'. Märks att det är första året tandhygienistprogrammet har nollning.

Haha kul för dom som pendlar mellan Umeå - Skellefteå och Umeå - Ö-vik som stannat och väntat på skolan sen kl 15. Men just när vi stod där som bäst och försökte komma på nått själva som vi kunde göra, ingen var sugen på att gå hem, så kom 4 killar som går 3:e terminen och frågade om vi skulle åka till dom och käka. Dom hade sett att det regnade och tänkt att dom andra säkert ställer in så dom kom för att ta hand om oss. Så snällt!

Så vi satt hemma hos dom och trängdes i deras vardagsrum och pratade lite om skolan och så. Vart en trevlig kväll tillslut ändå. På ett sätt skönt att vi inte höll på allt för länge då vi börjar tidigt imorgon.
Nu ska jag och Limpa ge oss ut på en löprunda och sen blir det bums i säng.

Inga bilder idag då jag inte haft med mig kameran. Imon ska jag ta med den till skolan och filma världens läskigaste hiss. Haha as läskig ni ska få se. Men för att ni ska få nått att titta på får ni en random bild som jag hittade på kameran. Jag som speglar mig i min ring :P


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0