Hemligalådan

Jag har hittat min hemligalåda. Ni vet den där man fick välja leksak ur när man var liten och gick till tandläkaren. Nu när jag ska bli tandhygienist så måste jag ju ha en låda som barnen kan välja leksak ur. Mina damer och herrar.... Här har ni den:



Locket


Kortsidorna


Långsidorna


Så fin och så rolig. Fick den av mamma när jag var liten efter en av hennes Londonresor. Full med godis var den oxå, fast nu kommer det bara finnas leksaker där i. Minns att jag kunde sitta i timmar när jag var liten och fantisera om djuren på denna burk. Den är perfekt att ha som hemliglåda. Tycker ni inte?

Kommentarer
Postat av: Sara

åååååååååååååååååååååå vilken fin!!

2010-08-16 @ 21:09:01
URL: http://sarakomsaja.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0