Olof

Haha sitter och kollar på bilder på mig och Olof. Saknar honom just nu, han livar alltid upp.

Jag och min kära lillebror kommer inte alltid så där jätte bra överens. När vi var små kunde det inte gå ens 15 min med oss i samma rum utan att nån började gråta. Vi var helt sjukt elaka och vi slogs värre än dom gör i fight club. Men måste säga att det blir bättre och bättre ju äldre vi blir.

Humorn och våra sinnen är kvar på en 5 årings nivå. Men kärleken vi, eller iaf jag, nu känner för varandra har utvecklats till nått alldeles specielt. Även om han fortfarande kan vara en pain in the as ibland så är det ändå honom jag ringer när jag vill bli lite extra glad. När nån säger nått gulligt eller knäppt (helst mormor eller nån unge) tänker jag att 'Detta måste jag berätta för Olof sen'.

I år tar min lillunge studenten och den sista i syskonskaran Ekholm ger sig ut i vuxenvärlden. Jag är alldeles säker på att det kommer bli nått stort av Olof så har såååå mycket talang och många roliga idéer. Jag önskar dig Lycka till vart i världen du än hamnar.

Kram Storasyster!
I löööve you!



Kommentarer
Postat av: Emelie Hagby

Åh vad fiiint! En tår i ögat fick jag nu! :)

2010-04-09 @ 14:35:00
Postat av: lovisa

Det fick jag med när jag satt och skrev. Kom helt oväntat. Skulle bara skriva att jag kollade bilder på oss två så kom allt det där :)

2010-04-09 @ 18:11:06

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0