Dum idé

Imorse när jag gick till jobbet tog jag mina löparkläder på mig. Tänkte att det var en bra idé att springa direkt efter jobbet.

Det var det inte!

Jag var inte ett dugg motiverad och från första steget kändes det tungt och jobbigt. Efter bara en km kom de negativa tankarna vilket gjorde det hela ännu tyngre. Jag sprang hela rundan på 4 km nästan 5 min långsamare än jag brukar och det var INTE kul. Men nya tag imorgon, då jag går hem och vilar och käkar lite innan jag ger mig ut så är jag nog back on track igen.

Har just vart med en pressent till Linus på hans jobb. En fotbollstidning och Riesen som en påminnelse på 4 årsdagen att jag älskar honom. Nu ska jag fixa middag och sen baka så vi har färskt bröd imorgon.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0