Återbud

Idag kändes det segt att gå upp. Men det är kanske inte så konstigt när man vart ledig i 4 och en halv dag. Just när man som kom in i sov-hur-länge-du-vill rutinen ska man tillbaka till vardagen. Nå nog vet jag det ordnar sig så småningom.

Nu är Sofie tillbaka, så i veckan är jag med henne. Vi har just fått ett återbud så då passar jag på att blogga lite :) Vi har inte nått att göra nu på ca en timme så det blir nog kanske ett avtryck eller två :P Ikväll när jag kommer hem hade jag tänkt baka lite till mitt kalas i helgen. Får se vad det blir för gott, just nu lutar det åt muffins.

Nå nu mina kära vänner ska jag ta och springa iväg och leta rätt på Sofie som är på språng och se vad vi ska hittta på för bus.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0