Samma tid nästa måndag

PUH. Det var då det jobbigaste passet jag vart på. Och det överlägset roligaste. Jag hade ett leende på läpparna i stort sett hela tiden.

Tyvärr var jag lite klantig och hade inte käkat ordentligt innan passet så jag fick sätta mig ner och vila två gånger.  Så länge man boxades kände jag inget, men det var när jag skulle stå still och hålla emot Jennys slag som det började snurra. Men tack vare att jag springer återhämtar jag mig fort. Så det var inte så farligt.

Åhh jag längtar redan till nästa måndag. (Tur att det är en vecka mellan, känner redan att jag kommer ha major träningsvärk imorgon)

Nu ska jag käka en laxbit och kolla på Simon & Tomas.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0