Hitta en bild på den

Mmmmmm tänk och ha en sådan nu i soffan där jag sitter och myser.



Ringde nyss min lillebror som ÄLSKAR choklad.
Var jag nog tydlig med att han Ä L S K A R choklad??
Inte...

Då ska jag berätta för er...

Ex 1. När han en gång, ca 13-15 år gammal, under en veckas tid kom hem från OK-macken i nyborg med ca 3 marabou chokladkakor (200g) varje dag. Uppätna efter ca 15 minuter, vilket får en att misstänka att kanske ytterligare en fått agera färdkost de ca 3km det är att promenera hem.

Ex 2. Han blir insläppt på sveriges största godisaffär i haparanda varpå han går direkt fram till chokladhyllan, plockar ner en sån där stor chokladbox som man kan vinna på typ lisseberg, går till kassan och är nöjd. Kollar inte ens på något annat godis. Själv springer man runt och plockar lösvikt i en timme.

Ex 3. Detta är min brors stående önskelista. Vare sig det är jul, födelsedag eller annan högtid:
1. Choklad
2. Choklad
3. CHOKLAD
4. Geishachoklad
5. Daim

Typ...

Iaf så ringde jag honom och frågade om han smakat den. Det hade han och han höll med mig. Det ÄR den godaste dom har gjort någonsin!!! Det måste väl räknas som det om ahn tycker det?!

YES!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0