Run forest, RUN!

Jaha då ska jag ut och springa igen. Men jag tränar ju faktiskt så att jag ska orka med först vårruset och sen göteborgsvarvet nästa vår. Så för tillfället är det jobba, springa, äta, sova som gäller. Haha, inte allt för kul liv man har alltså. 

Imorgon har jag dock sett till så att jag ska bryta trenden. Jag och min bäska vän Kristina ska då på bio i luleå. Är ledig på fredag så jag passar på att sova hos mamma den natten så slipper jag stressa tillbaka till kalix mitt i natten. Dessutom kan jag passa på att 'göra stan' när jag ändå är där. Mys pys!


Jobbklädseln för dagen

Träningsklädd och redo för ett varv runt byn. ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är så sjukt duktigt! Jag hade gett upp efter första dagen men då är jag ju inte direkt känd för mitt tålamod och min superba karaktär ;D

2009-05-06 @ 16:07:03
URL: http://asamarthakristina.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0