Turku

Orkar inte skriva om helgen nu, tar det när jag kommer hem på ons. Åker till åbo imorgon på kryssning med jobbet. Håller på och packar för fullt nu. Laddar min kamera och iPod och sånt där fix. Kommer bli nice med en liten mini semester.
För er som inte vet det så ligger Åbo i finland och Turku är det finska namnet på staden. Nu har ni lärt er lite finska och geografi på samma gång.. Vad innehåller inte min blogg?

Hade velat ha en av L:s tröjor med mig att sova i, är gott när man sover borta att ha nått som luktar L att 'snossa' i, men jag glömde be han ta med någon. Tur att jag bara ska vara borta i två dagar så jag kanske överlever. Tssss gick ni på den lätta? Som att jag skulle sakna honom efter bara 2 dagar?!? Jag klarar mig ur länge som helst utan den där Flinus.. haha ha he.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0