Saturday night light

Igår var som min kära L brukar säga 'en jävla gång'. Jenny, Linnea och jag tänkte ha 'tjejkväll' men vi bjöd dit killarna oxå så det vart mer en... 'kväll'.
Vi började med kycklingsallad, vin och skitsnack i köket. Förflyttade oss sen till tv:n där vi såg andra chansen. ( Vill här lägga in en liten komentar om det programmet. HUR tänker svenska folket? Dom 3 sämsta bidragen gick vidare. Åhh, men röstar man inte får man kanske skylla sig själv. )
Iaf så blev det lite mer vin då och de underbara kladdkakemuffinsarna som jag la upp i inlägget här under. Sen vart det utgång, vilket var första gången på lääääänge för mig. Underlig det där hur mycket kompisar man märker att man har när man är så där på krogen. T.o.m. folk man aldrig träffat förut är helt plötsligt ens nya bäste vän. Love it! 
Annars så fanns det mycket folk som jag faktiskt hälsar på i nyktert tillstånd också, gamla klasskompisar och så. Massa kul folk helt enkelt!

Sen en liten historia:
Direkt när vi kom till hotellet (som är ungefär det enda utestället i kalix) så ser jag L, som har lovat att hämta mig senare, stå i baren med en drink. Hur tänkte han här undrade jag då. Jo som killar alltid tänker 'det löser sig'. Vi var där tills stället stängde och stog sedan utanför och väntade på 'lösningen' i ca 1h tills jag vart förbannad och beordrade L att fixa en taxi. Vi delade med två andra nyborgsbor så det var inte så dyrt för min kära L (jag vägrade så klart betala då han lovat att skjutsa mig från början). Förövrigt hade vi den BÄSTA taxichaufören i hela kalix.. Saras storebror ;)

Det var min lördag det. Tack till hela gänget för en toppen kväll!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0