'Ropa inte hej...'

Haha jag hade börjat på ett inlägg där jag skrev att jag var klar med busslistorna och att livet var på topp. MEN då kommer en av tjejerna från bussavdelningen med en ny stor lunta med kunder som behöver ringas. Så kan det gå. Bara att börja om igen.

Vi har fått veta att vi ska göra en lite omfördelning här på jobbet. Vi ska delas in i nya grupper och så ska dom flesta få nya platser. Jag är toppen glad då jag har en av de sämsta platserna på hela bygget och kommer få en betydligt lugnare plats. Inte för att jag tycker så värst illa om den jag har nu men det kan vara skönt med lite mer lugn och ro.

Annars inte så mycket att rapportera för tillfället. Återkommer ikv om jag kommer på nått sköj att skriva då.

heipa


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0