Opps!

Bilen behövde lite tid i motorvärmaren. Hehe jag har en tendens att väldigt ofta lita på att pappa ska sätta i den åt mig. Vilket han har lessnat på, så nu låter han den vara. Och då får jag skylla mig själv när jag måste vänta på att bilen ska bli varm. Men som tur är idag så är det ganska varmt ute så det ska nog inte ta så lång tid.
 
Medans jag väntar kan jag lägga in en bild på mig och min nya bästa vän. Det bästa med min nya kompis är att hon har bosatt sig på min kind, under mitt vänstra öga, så vi är alltid tillsammans. Hon bara dök upp helt plötsligt en dag i helgen och blev större o större tills hon var så stor att hon i princip kunde lossa från mig och leva ett eget liv. Men hon valde att stanna och nu märker jag att hon håller på att förtvina. Jag misstänker att hon tänker lämna mig snart. Ska bli skönt men tomt. 




(Ja jag inser själv att det är mycket liv för en endaste liten finne. MEN jag har typ aldrig finnar så när jag väl får en så är det det enda jag ser! Haha. I-lands problem eller what?)


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0