Majsigt

Idag är jag ledig. Har sovit hos Linus inatt så nu sitter jag själv här o pillar min navel. Känner mig alltid så 'fri' när jag är här själv. Jag kan vara mig själv även fast jag inte är bakom hemmets trygga väggar där ingen kan se mig. För ingen kan se mig här heller. Mohaha. Känns spännande på nått sätt att utforska detta andra hem, testa gränserna för vad detta huset klarar liksom.

Klarar det att jag sjunger högt som bara den? ..

Eller att jag väntar med att äta frukost tills jag faktiskt är sugen?.. Har en tendens att känna mig tvungen att äta frukosten ganska direkt jag vaknat, som normala människor gör, när nån är hemma här. Annars kan dom tro att jag är onormal och tvinga L att göra slut med mig! Hemska tanke.

Får jag se meningslös day time tv  hela dagen utan att tv:n bakar ihop, den är ju van att det kollas på sport tjugofyrasju.

Alltså får jag bete mig som hemma fast detta inte är mitt hem?? Detta mina kära vänner testar jag varje gång jag spenderar en dag här själv. Och än så länge måste jag säga att det gått fint.


Haha. Undrar om det var nån som fattade vad jag just skrev eller om farbror doktorn snart knackar på och tar med mig till ett fint rum med kuddar på golv, tak och väggar.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0