God morgon

Jag vill bara visa er alla en sak.
Mitt hår när jag vaknat.

Har 3 saker som jag vill framhäva. Har ordnat med en bild här nedan så att ni ska förstå lite lättare :)


1. Sånna här antenner som jag får ägna halva morgonen åt att 'trycka' in mot huvudet uppstår i stort sett varje dag.

2. Min bena går inte riktigt där jag har valt att sätta den, så den här slingan som vägrar att lägga sig med resten av luggen får jag gå och dra i hela dagarna.

3. Här ser man hur 'fluffigt' och frizzigt mitt hår är när det är all natural. Skule jag borsta håret en morgon skulle jag typ få afro, inte på det snygga sättet, utan det ofixade fluffiga sättet som bara ser slitet ut.

Nu ska jag ställa mig och brottas med håret en stund och sedan käka frukost.
Later!

Kommentarer
Postat av: Kristina

haha! Jag känner väl igen det där med slingan i luggen som man får gå och dra i hela tiden tills den typ blir flottig av allt pet xD Jag har lite ånger över att klippa mig idag, för såklart så valde mitt hår att för första gången någonsin uppföra sig normalt, men jag SKA göra det!

2009-03-25 @ 07:45:04
URL: http://asamarthakristina.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0