Vicky Cristina Barcelona

Har just sett Woody Allens film Vicky Cristina Barcelona. Den var inte alls dum. Tänkte när det var en film av honom att den kommer vara helt jätte jobbig. Den var helt klart lite mysko men ändå gillade jag den. Var lagom för min hjärna att hantera så här på en måndagskväll. Hela filmen utspelar sig (som man förstår på namnet) i barcelona som är underbart vackert. Jag blev ganska ressugen när jag satt här och kollade. Man kanske skulle ta och boka sig en resa dit?


Tre av skådisarna i filmen

________________________________________
BTW
För tillfället hatar jag mitt internet. Har försökt publicera detta inlägg i över 1h nu och det bara lägger ner hela tiden. Undra om man blir less? 
Men nu äntligen!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag är också grymt sugen på Barcelona men jag skulle väl brännas sönder och bli en hög på marken om jag åkte dit :P

2009-01-06 @ 17:55:49
Postat av: lovisa

Men när åker vi då? Jag kan bjuda på en tub solskydd med faktor 1000 om du kommer :)

2009-01-06 @ 23:09:48
URL: http://lovisaeb.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha det låter perfekt! Jag borde åtminstone härda min hud med den svenska sommaren innan det blir nån tripp :P

2009-01-07 @ 19:55:35

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0