Morgan Alling

My new favourite! Han var ju grym. Sen gör det ju inget att han bryter på göteborgska heller. Fanns så många bra personligheter med i år jämnfört med andra år. Men den bästa är ju helt klart Morgan, han fick t.o.m. en liten röst av mig. Sen gillade jag Elisabeth Höglund och Magdalena Graaf också. Dom tre och Leila tro jag kommer gå långt. Men det är svårt att säga, många bra som sagt. Vi får väl se om 10 veckor, eller hur länge det nu håller på, hur rätt/fel jag hade. Medans jag har kollat har jag käkat typ 2 skedar glass och 4 risen. Mer blev det inte då jag började må väldigt dåligt. Antagligen chocken kroppen fick av allt socker. Så nu sparar jag resten till nästa fredag. 


Jag har på mig en tröja jag snott från L garderob. Mycket mysigt att sitta och gosa i en tröja som luktar som honom.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0