Hemma igen

Nu är jag hemma. Lunchen var supergod! Valhall är helt klart det bästa lunchstället i kalix. Idag serverade dom b.l.a lassange. Mmmm en favvo! Sällskapet var ju inte fel det heller, åh vad jag märkte att jag saknat honom. Även om det bara är en vecka sen vi sågs sist. Det är svårare att vara borta från varann när man är jävligt nära varandra jämnfört när jag bodde i göteborg. Då var det inte lika jobbigt för då visste man att det var no fat chance in hell att man skulle få träffas. Nu när vi ändå befinner oss i samma stad är det mycket mycket jobbigare. Nå ja nog om det. Jag var efter lunchen ca 1h på gymmet, kändes som att det var längesen jag var där. Skönt var det iaf. Nu ska jag lägga mig och sova en stund och sen ska jag åka och jobba. Gött mos!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0