När lammen tystnar

Har inte hänt så mycket idag. En förklaring till det kan vara att jag har jobbat från 12-20. Sånna dagar sover man tills man börjar så hela dagen går som åt till jobbet sen.

Är hemma sen 21 och har sett 'Alien vs Predator', kanske bästa filmen någonsin... eller inte? Och nu sitter jag och kollar på klassikern 'När lammen tystnar' medans jag väntar på att mamma ska ringa. Jag har lovat att hämta henne sen och hon är på 50års kalas med tjejgänget så det kan hända att det blir sent. Men jag har myskläderna på och ett stort glas juice med is i så jag ska nog klara mig fint.




Kommentarer
Postat av: Kristina

Bästa filmen någonsin måste väl ändå vara Children of the Corn?!?!?!? :D

2009-02-21 @ 08:27:30
Postat av: Lovisa

Ja lätt. Den är sååå spännande. Eller 'Mortal combat 2' den är oxå sjukt bra.

2009-02-21 @ 10:08:47

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0