Fredag

 Ledig idag men vaknade ändå halv åtta för att åka till stan och besikta min bil. Den gick  inte igenom tyvärr, handbromsen på högersida tog inte tydligen. 'Men annars i mycket fint skick' sa besiktningsmannen. Well of course, det är ju min pärla, vad trodde han??
 Efter det gick jag på gymmet då jag ändå var i stan. Idag körde jag bara kondition i en timme, kännde inte för att lyfta skrot. Kändes skönt när jag gick därifrån på darrande ben. Haha gymmet ligger nere i en källare så man får inte ta ut sig allt för mycket om man vill orka sig upp för trappen sen när man ska hem.
 När jag kom hem kring 10-11 var grannen här med sin lilla ettåring så jag tog denne på armen och gick in och väckte Linus. Vad är bättre än att bli väckt av en liten söt unge (som dessutom är kär i L) och världens bästa flickvän?? Nothing.
Nu skiner solen ute och det är perfekt vinterväder så jag känner att jag inte kan sitta inne mer. Ska dra på mig mina täckisar och ge mig ut på en prommis nu. 
 Later!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0