Lägenheten.

Dessa bilder är tagna i slutet på augusti då vi just fick omtapetserat. Vi hade just flyttat in så Nästan inga möbler finns på bilderna och inga gardiner var upphängda heller. Men men så här bor vi nu iaf.

Sov rummet är inte med för där glömde jag fota en 'före'bild. Åhh! Där var det ungefär samma färg som i köket och med en HEMSK fondväg i mörklila(?!?!) Gult och lila passar ju bra ihop har jag hört. Eller?

Före:

Kök


Datarum


Hall


Vardagsrum



Efter:

Köket blev ljusare och fräschare fick även målat på luckorna, lådorna och i fönstren.


Datarummet blev ett helt annat rum. Jag är inte helt nöjd med att vi tog en pojkrumsblå tapet men Limpa gillar färg så då blev det blått.


Hallen, största skillnaden från innan och helt underbar. Mycket varm och välkomnande hall efter tapetseringen. Ett+ är att den är så stor också.



Som ni ser nästan ingen skillnad på vardagsrummet. Samma färger på den nya tapeten som den gamla men annat mönster. Och så fick vi ju bort alla gamla borrhål och slitna hörn.

Kommentarer
Postat av: Sannaa

aha men du funderar inte på att plugga något? Så får du iaf inte en liten inkomst. Kan inte vara kul o sitta hemma hela dagarna o rulla tummarna ;) haha..



Haha joo det första jag ska göra när jag kommer hem är att köra bil. GUD så jag saknar att köra bil! :D

2009-12-03 @ 16:50:01
URL: http://sannakajava.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0