IKEA

Har vart på ikea idag och köpt pynt till min julgran. Var rea på massa julgranskulor och så så jag passade på att köpa på mig så man har. Fick även med mig tabletter till köksbordet och några doftljus.

Dessa korgar i vitt och julgrankulorna i rött och silver.

Igår var jag och tog vaccinet mot svininfluensan. Det var by far den 'skönaste' sprutan jag tagit. Den kändes knappt och jag brukar alltid tycka att det gör jätte ont att ta både sprutor och blodprover. Gör ondare att sätta upp håret i en hästsvans typ. Haha.

Men inatt däremot kändes det lite mer. Hela armen sprängde och var svullen, kunde knappt sova, för självklart tog jag vaccinet i den armen som jag normalt sover på. Sen hade jag en person (nämner inga namn) bredvid mig som snarkade en hel del som säkert kan ha bidragit lite till min sömnlöshet.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0