Bada

Håller just nu på att hälla upp ett bad. Ska ha en minispa kväll nu så jag är redo för den nya veckan. Har tagit in min dator i badrummet också så jag kan se en film medans jag badar. Smart va?

Det är en av fördelarna med min dator. Att den är nästan lika lätt att flytta runt som en bärbar. Har fixat så att internet är trådlöst på den nu också så då är det verkligen inget som kan stoppa mig :P

Igår hade jag fullt upp från morgon till kväll. Först fika date på stan med Min bästa vän och kompis Kristina. Efter det en liten rundtur i lägenheten som hon ej hade sett. Direkt när hon åkt hem kom Empa, som är hemma från västerås, förbi. Vi satt barnvakt åt min grannes unge några timmar. Mycket trevligt. Och när Empa åkt hem och jag slängt mig ner i soffan ringde Linnea och ville komma en sväng. Som sagt fullt upp. Trevligaste dagen på länge.

Idag har mamma, pappa och Olof vart här och fått sig lite julfika och kollat in min julgran. Olof åkte för kanske en timme sen och sedan dess har jag bakat lite för att fylla våran nu nästan tomma frys. Blev nya lussebullar och kolakakor.

Nå nu har det spolat färdigt i badet så nu ska jag hoppa i.
Vi hörs!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0