Sol, sol, sol

Imorse vaknade jag tidigt av att solen kikade in i mitt rum. Är det inte konstigt att det är lättare att gå upp tidigt om solen skiner? Klädde på mig och gick ut och la mig i soffan på verandan. Där låg jag sen tills jag skulle till kalix kl 11. Jag ställde ut en termometer i hörnet där jag satt. 25 grader visade den. Då är det ett vindstilla hörn med 'skydd' från alla håll med en mörk altan och en glasruta som säkert gjorde en del för den höga tempen. Men ändå!!!!

När jag kom hem från stan igen gicka direkt ut och la mig. Tyvärr var jag tvungen att slita mig när jag skulle åka till jobbet kl 16. Men är det lika fint väder imon vet ni vart ni hittar mig.



Dagen spenderades här.


Min utsikt från soffan.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt! Du kommer ju vara helt brun innan det ens är dags att lägga sig på beachen ;D

2009-04-15 @ 19:00:37
URL: http://asamarthakristina.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0