Yes!

Hade plussamtal för någon dag sedan med en av säljledarna på jobbet för att få lite feedback. Han sa att jag gör ett mycket bra jobb och att jag har bra tillgänglighet på telefonen. Sen hade han ett papper som jag fick läsa och det var feedback av en 'mystery shopper' (alltså när man anställer ett företag som ringer till oss, i hemlighet, för att kolla servicen på företaget och hur vi som personal är)  Detta gjordes perioden maj-juni då jag just börjat på jobbet och jag fick ett sånt här samtal, dom ringde kanske 300 totalt. Jag hade fått högstabetyget på skalan och dessutom en fin komentar :) Jag blev jätte glad, känns roligt att få lite uppmuntran och beröm. Så nu kommer jag leva på detta i nån vecka. 

Ikväll ska jag baka för jag har hand om fikat i veckan. Tur att vi är många i gruppen så att det inte blir så ofta.
Nu jobba.. Hejpa

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0