Förkyld

Alltså det är helt sjukt. Jag har blivit jätte förkyld, inget konstigt med det kanske så på hösten. Det skumma är att det gick på bara nån timme. Igår natt näg jag låg o sov vaknade jag kring 5 tiden på morgonen, gick upp och tog vatten.. kände inget i varken näsa eller hals. 2 timmar senare när jag vaknade igen så var jag så tät att jag ej kunde andas och halsen var jätte öm. Sen blev det bara värre ju längre dagen gick.. 
Jag nyser prick hela tiden. Gissa hur kul det var att jobba igår? :P

Idag känns det bättre i näsa och hals men jag tror att febern är på väg. Längtar inte efter det. Nå ja, nog om min förkylning det händer ju allla lite då o då. Bara den är borta när jag ska flyga på måndag är jag nöjd.



Nu ska jag klä på mig o gå till jobbet.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0