Sömmerska

Nu är jag hemkommen efter en fab lunch på stan med Sara. Vi åt på ett hemligt ställe och det var mycket gott. Imon ska vi absolut inte äta med varandra och det blir INTE på kina... eller? På lunchen träffade jag Linnea som sa att våra halloween dräkter har kommit nu, så då blir det snart en provning. Måste bestämma vad jag ska ha för frisyr och hur sminkningenska se ut. Hmmm klurigt.

Har ställt iordning allt så att jag kan sy klart Davids kuddar idag. Kanske ska bli sömmerska?? Har sytt rätt fina grejer i mina dagar måste jag säga.. Kan ta kort på det så ni får se själva. Eller om jag har det i nått gammalt inlägg kanske?! Nå på kuddarna har jag inte så mycket kvar, bara att sy ihop dom på ett snyggt sätt. Så det är vad jag ska ägna närmaste timmen åt nu. Samtidigt som jag ska lyssna på 'Parfymen', har den som ljudbok. Orkar inte med musik längre känns det som när man sitter i telefon hela dagarna. Öronen blöder nästan när man kommer hem. Har hellre en ljudbok eller helt tyst.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0