Tandläkaren

Nu har jag slutat. Men väntar med att gå hem så att Sara som måste gå sist av alla slipper springa omkring här i de mörka korridorerna helt själv. Så jag passar på att skriva lite här då.

Har vart till tandläkaren imorse så min plan med en lång sovmorgon gick i kras. Hade inget fel på mina tänder med fick lite tips och skötselråd, alltid bra!
Sen tecknade jag också ett abonemang hos dem som innebär att jag betalar 500 kr/år och då får jag undersökning var 18:e månad. Skulle dom hitta nått hål eller liknande behöver jag inte betala nått för lagning m.m. Som en försäkring typ. Jag hamnade i den billigaste gruppen då jag inte haft problem med mina tänder de senaste åren och 500 är ju ingenting på ett år med tanke på vad det skulle kosta om jag betalar allt själv när nått hände.

Nu står Sara och stampar och vill hem så nu drar vi.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0