För 5 ...

För 5 år sedan...
... hade jag just fyllt 15, jag konfirmerades och åkte till göteborg på sommarn med Magdalena och Anna. Den roligaste sommarn i mitt liv skulle jag tro! Jag Anna, Magdalena och Kristina bodde typ hos varandra. Började 9:an på hösten.

För 3 år sedan...
...  Hade gått en termin på gymnasiet och just funnit mig till rätta i göteborg. Det var som att mitt liv gick i 180km/h och jag tyckte att allt var kul hela tiden.

För 1 år sedan...
...  satt jag och räknade ner till studenten. Bara typ 17 dagar kvar. Jag hade oxå hade jag just bestämt mig för att flytta hem till kalix igen.

För 3 månader sedan...
... satt jag i t-shirt och solade i göteborg samt träffade alla gamla klasskompisar. Det var jätte mysigt. Jag längtar tillbaka!

Igår...
... var jag på jobbet först. På kvällen grillade jag och L och jag tog mig en cykeltur när L var på träning.

Imorgon...
... Jobb  och resten oplanerat än så länge.

Om ett år...
... bor själv i en lägenhet nånstans, kanske med en USA resa inplanerat inom kort.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0