Tja alla

Sitter på jobbet nu och har allmänt tråkigt, lugn dag idag o jag jobbar bara 4h. Har vart lite dålig uppdatering på sista tiden men jag har tagit ner min dator till mitt rum och vi har inte fixat vårat trådlösa nät ännu. Och jag orkar inte springa upp o ner med datorn.

Har sovit hos L inatt nu när han äntligen kände sig frisk nog att orka umgås. Var år och dar sen kändes det som :P Vi käkade grillat och såg Bond. Dom filmerna är vad jag kallar riktig underhållning. 

 Var ju på scandicfest i torsdags, var kul men inte det roligaste jag vart på. Vi fick börja med att gå en tipsrunda där dom sa att det fanns fina priser att vinna. Jag som missat scandicinfon tidigare under dagen på jobbet tänkte ju att jag hade noll chanser att vinna. Men jag slog mig ihop med Per och skrev av hans svar, och vann :D En hotelnatt i helsingfors för 2 personer. Inte illa va?


Kommentarer
Postat av: Lina

Är de mig du tar med dig?? ;)

2008-05-31 @ 21:20:15
Postat av: lovisa

Well of course honey. Det vet du ju ;)

2008-06-01 @ 23:04:44

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0