Kväll

Sorry om jag inte uppdaterat idag, men det blir så ibland.
Jag ska sno ett citat av min bästa vän och kompis Kristina: 'Jag tror jag är världens bästa flickvän'. Det är nämligen så att inatt ca kl 01.30 när jag låg så sött o sova ringde Linus och ville att jag skulle hämta honom i kalix. Jag blev aningens irriterad eftersom det inte kommit nån förvarning som det brukar, men snäll som jag är klev jag upp och åkte o hämtade honom. Utan att gnälla t.o.m. Tur för honom att han är just han, för jag tror inte jag hade gjort det om det vart nån annan än L som ringde. Imon ska vi på bio som L lovat att betala som tack för hämtningen. Sweet!
Dagen idag har till största delen spenderats ute. Har gått loss med högtryckstvätten på hela gården typ. Jätte kul ju, för man ser resultat direkt och så blir det ju så fint också. Erbjöd en nyvaken L  att pröva om han ville men han sa nej. Trodde inte att killar kunde motstå en högtryckstvätt, men ack så fel jag hade. :P
Nu ska jag sätta mig och läsa igenom alla anteckningar från veckan som gått så att jag kan allt imon :p Gillar inte att inte vara förbered, jag vill alltid veta ALLT så långt innan det händer som möjligt. Det vet L om någon ;)
Hejpa

Kommentarer
Postat av: Kristina

HÖRRU! Vänta bara tills du får höra min nya 'Jag är världens bästa flickvän'-historia. Den slår ALLT! ;D

2008-05-04 @ 20:24:53
Postat av: Lina

vad blev de för film?

2008-05-04 @ 22:25:29

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0