Köttfärs

Nu har jag och L just käkat middag. Vi blev själva idag när mamma och pappa blev lite längre i luleå än väntat. Det blev köttfärssås och spagetti, väldigt gott.

 Har satt mig i bostadskö I luleå och i kalix idag så får vi se om jag kan få mig en lägenhet fram mot hösten. Skulle vara great om man kunde få bo själv igen. Man slipper en massa krångel när man bor sj, iofs så måste man ju göra ALLT själv men man kan välja när, var o hur. Sen är det väldigt skönt när man kan kan vara själv när man vill också, bara att inte bjuda in nån så har man tid för sig själv.. Gött är vad jag har att säga om det!

Kom inte upp bilder på hunden igår, alla blev kassa. Så jag fick ta nya, den kunde ju typ inte stå stilla så det blev många suddiga. Men här e de bästa:


Heter Aila och är typ världens sötaste och mest väluppfostrade valp. Bara 3 månader och beter sig som en vältränad vuxen hund. Men då har hon en duktig ägare också.

Nu ska jag läsa på lite om våra hotelpaket medans L är på träning...

Hejpa

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0