Hurtbulle

Glömde säga att jag igår cyklade nästan 3 mil. Inte illa. Känner mig duktig, och kommer verkligen känna mig duktig om jag lyckas hålla mitt löfta till mig själv att cykla till jobbet så mkt som möjligt i sommar. Det tog ungefär 25 min till jobbet i lugnt tempo (ca en mil) vill ju inte komma fram svettig.
Sen fortsatte jag till fredric och såg en film, 'Nyckeln till frihet'. Lööv it, den e så smart och bra.  Efter det bar det av hemmåt igen.
Enda nackdelen med gårdagens cykeltur är att jag idag har så j*vla ont när jag sitter. Haha går typ inte, så det blir inget cykla imon inte. Men på tis kanske. :)
Nu sanningens ögonblick, vårat nya favvo program på jobbet :P
Hejrå!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0