Dagens i-lands problem!

Min hem dator är en mac och min jobb dator är en pc. Vi har alltid haft mac hemma men jag är ändå helt ok på pc eftersom att man på datakunskapen i skolan användersig av pc + att alla jag känner (utom jennie och familjen då såklart) har pc. Nu till mitt lilla, lilla, lilla problem...

När man ska trycka @ på min dator trycker man på ett sätt, och när man ska göra det på en pc trycker man på ett annat. Det är verkligen ett jätte litet problem men det blir ALLTID att jag trycker fel och så piper datorn till och det stör mig. På jobbet trycker jag så klart som jag egentligen ska trycka hemma och tvärtom.

Man kan väl säga att jag har det bra om det är nått av mina största problem :P 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0