Äntligen!!

Idag sa Per de 3 små orden till mig som jag har gått och väntat på. 
  I love you!! 
Min kärlek är besvarad, hurra hurra. Haha :D O jag har ett vittne, Sara var med och hörde allt. ;)
Per får FEM av FEM toasts idag.. Super söt!

Dagen idag har annars vart mycket lugn, inga större problem. Det känns att jag har blivit lite säkrare för jag kan mer själv nu måste inte fråga om hjälp så ofta. Nästa vecka på måndag börjar allvaret. Då är utbildningen slut och vi är 'riktiga' försäljare. Ska bli kul men samtidigt är jag lite nervös.

Nu är L på väg hit tror jag. Vi ska fixa lite med hans cv och spela nå spel för att se vem av oss som är den bästa ;) Den som vinner av oss är den bästa forever and ever! Hoppas det blir jag, men han är ju så allmänbildad så det är svårt att veta.

Kanske ska gå o tjuvläsa lite svar innan han kommer?!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0