Tors...

Det har vart en alldeles uselt dålig uppdatering här på sista tiden. Men min dator och vårat internet har strulat och på det så har min kamera strulat. Idag verkar allt funka så jag tänkte mig på ett inlägg. Och vad härnder då? det tar slut batteri i kameran och jag upptäcker att min laddare är hos L. SUCK!

Idag har jag och bror vart i luleå och införskaffat lite nödvändigheter till sommarn. Typ träningskläder, lite smycket till mig och en lite försenad fördelsedagspresent från bror och sambo. Fick en försenad julklapp av dem förra veckan, som jag har längtat efter den... min sista skål till min 'Mine' samling.

Bilder från midsommar kommer här. Lite väl sent kanske men som sagt, allt strul har gjort att jag inte orkat.

Midsommar var iaf väldigt trevligt även om vädret inte var det bästa. Grillning, kubb och skitsnack var vad som stog på agendan. Bytte fort om till myskläder då myggen o kylan började komma. Det var 'killarna' mot 'tjejerna + david och henke' i kubb och så klart vann vi tjejer :D


Sen har ju min bästa vän och kompis tagit studenten och gått balen. Hennes frisyr var så sjukt snygg, om jag nånsin gifter mig ska min frisyr se ut så! Grattis igen! (Du får bilderna imon tänkte jag)
     

 

Nu sagan om ringen och sen sova.

Hejpa



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0