Gött mos

Idag jobbar jag ett special pass, vilket innebär att jag jobbar från 8-12 och sedan är ledig till 5 och slutar igen kl 8. Helt jätte bra, det är som en lång lunch. Har verkligen laddat upp batterierna. Direkt när jag slutatde åkte jag och David till linus och käkade lunch och nu har jag legat ute i solen och läst i en timme typ. Ska duscha av mig och sedan dra in till stan igen och handla lite förnödenheter till helgen innan jag återgår till jobbandet .

Btw idag fyller Lina 20 år. Hurra hurra!! Grattis på dig! Hon är den vännen jag haft längst av alla. Första bilden på oss är vi inte ens ett år gamla.. Det ni! Hon sitter och pluggar idag stackarn men jag hoppas du får en bra dag ändå. Jag får ge dig din pressent till helgen ;)

Ska även nämna att min goa storebror kommer hem från Götet idag.. Borde ha landat i luleå by now. Välkommen hem! Ses ikväll när jag kommer hem.

Nu är det dags att dra.

Hejpa

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0