Fusk

Åhh jag ville verkligen gå ut igår. Kalix dagen är typ den enda helgen i kalix som det är värt att gå ut på. Men så klart fick jag hel helg på jobbet denna helgen så jag valde bort utgången. Hade kunnat gå ut för jag börjar inte förrens 12 idag, men vill inte vara trött på jobbet + att jag jobbar ända till fredag så det kändes lite dumt att gå. Vill ju kunna vila upp sig ordentligt.

Iaf så är min moster och hennes man här nu, mycket trevligt. Vi har suttit i uterummet och käkat frukost. Mamma hade ställt i ordning en riktig hotellfrukost ute i köket när jag vaknade så det var riktigt nice. Ska klä på mig nu o sen dra till jobbet. Varmt idag så det blir nog klänning.

Hejpa



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0