Sjukling

Fick åka hem tidigare från jobbet idag. Mådde inte riktigt bra i magen. Gick bra så länge jag satt still, men mista rörelse så kändes det inte bra. Hade dessutom huvudvärk. Så jag drog hem.
Pappa, L och nu senast mamma har alla haft magsjukan. Jag har klarat mig hittils (ca 10 dagar sedan första sjukdoms fallet) och det illamåendet jag känner idag har inte rätta  'magsjuke' feelingen. Så jag är ganska säker på att jag kommer klara mig undan denna gången. Men ändå är det onödigt att jobba när jag inte mår bra och när jag med stor sannolikhet smittar de andra då jag mest troligt bär på smittan. 

Nog om detta, nu sitter jag här hemma iaf och funderar på 3 saker. 
1. Om jag ska äta nått?
2. Vad jag ska äta?
3. Vilken film jag ska se efter den eventuella maten?


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0