Hes

Idag har jag ingen röst alls. It is gone så att säga. Får se om jag kan få nått annat att göra på jobbet idag, för att sitta och prata i telefon känns inte så lockande. Just nu försöker jag få i mig frukost. Det är inte det lättaste då halsen värker. Hittils har jag kämpat i mig två munnar varmt vatten med lite honung i. Tänkte hinna med hela koppen innan jag åker till jobbet.
Jobbar från 10-14 alltså bara halvdag vilket är ganska  skönt när man känner sig lite trött o hängig.

Hoppas på att min kort kommer idag. Har beställt massa förstoringar på kort från året som gått. Några ska jag ha själv och några ska bli pressenter. Kommer bli great. Kan visa sen när jag får dem.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0